22 Ocak 2012 Pazar

TRAFİK OYUN HALISI

Gönderen Özge Küçük zaman: 06:10
TRAFİK OYUN HALISI
  Arabalarla oynamak şu yaşta benim bile ilgimi çekiyorsa çocuklar ne yapsın :)
Küçükken minik bir oyuncak jipim ve tüp arabam vardı. Çok severdim ikisinide. Tüp arabamın içine dolduabildiğim oyuncaklarımı doldurur, önüne de bir ip bağlayıp gezintiye çıkardım. Minicik jipimi yerde, halıda, duvarda sürerek eğlenirdim. Çok eğlenceliydi arabalarla oynamak... 
Hala çok eğlenceli :)

   Özellikle erkek çocukları arabalara çok düşkündür. (Tabi kızlarda meraklı) onların bu ilgi ve merakından yola çıkarak çocuklara eğlenceli oyunlar oynayabilecekleri, oynarken öğrenecekleri bir halı hazırladım. Trafik, yaya, taşıt, trafik ışığı nedir? Ne işe yarar?  Sorularına cavap bulacak minikler.
Bu halıyla birden fazla çocuk aynı anda oynabilir, böylece çocuğun sosyal ilişkilerini de gelişmesinide sağlar.

  Yapımı biraz zahmetli gibi görünsede sonuç güzel oluyor. Halıfileksin üzerine yollar belirlenip dikilir. keçe, polar kumaşla süslemeler yapılır. Trafik işaretleri hazırlanır kartondan. Daha sonra oyun sırasında cırt cırtla çocuk bunları takar çıkarır. 
  Düüütt düüt çekilin yoldan büyük adam olacak minikler geliyoorrr...






0 yorum:

Yorum Gönder

 

Büyük Adam Olacağım Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez