3 Ekim 2011 Pazartesi

Merhaba

Gönderen Özge Küçük zaman: 01:45
Ben Özge Küçük.
Üsküdar İMKB Kız Meslek Lisesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü'nden mezun oldum. Maltepe Üniversitesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü'de okumaktayım.
 Peki neden çocuk gelişimi?
Çok küçük yaşlardan itibaren hep hayalimdi bu bölüm.Hep bu yönde ilerlemek istedim ve bugüne geldim.Çünkü çocuk yarındır,gelecektir.Çocukların gözlerindeki o  ışık bu bölümü seçmemdeki en büyük nedendir.

 Büyük Adam Olacağım neden kuruldu?
 Hepimiz çok sık söylemişizdir bu cümleyi "Ben Büyük Adam Olacağım" diye.Bu yolda sizlere ufacıkda olsa fikirler verebilmek,yaptığımız etkinliklerden,okuduğumuz kitaplardan,eğitici materyallerden,eğlenceli yemek tariflerine  kadar bir çok şeyi bulabileceğiniz bir site olsun istedim.
Sevgiyle kalın...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Büyük Adam Olacağım Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez